teknodromen

Direktlänk till inlägg 14 maj 2011

Bästa zelda spelet!

Av teknodromen - 14 maj 2011 00:15

Folket har tyckt till och Teknodromen är nöjd!


Nu är röstningen av bästa zelda spelet avklarad. Lite tråkigt att bara sex personer har röstat men som Teknodromen alltid säger:


- Den som inte kan svaret förtjänar inte frågan!


Och nu till det (efterlängtade?) resultatet. De som har röstat har röstat klokt och jag ser att ni haft hjärnorna i topp trimm. Så de vinnande zelda spelen är:


1. The legend of zelda, a link to the past

2. The legend of zelda, Ocarina of time

3. The legend of zelda, Wind waker


Vinnaren är alltså A link to the past. Lite oväntat måste jag säga med tanke på alla som inte kan förstå att Ocarina of time helt enkelt inte är lika bra som det äldre spelet. Bra röstat och vinnaren förtjänar sin plats på toppen. A link to the past (snes) är det bästa zelda spelet som kommit än så länge, och kommer troligen vara det bästa någonsin.


Nu gnuggar vi händerna i väntan på Zelda: Skyward Sword. Den som väntar på någonting gott väntar alltid för länge.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teknodromen - 30 april 2013 23:16


Okej, först och främst måste jag säga att jag bara betalade 12kr  för detta spel och då kan ni ju tänka er hur JÄVLA FÖRBANNAD jag skulle varit om jag hade betala...

Av teknodromen - 24 april 2013 20:53

  Intro   Stackars, stackars Lara Croft. Teknodromen har toklirat Laras nya äventyr och är helt svettig. I nya Tombraider får Lara ta emot så mycket brutalt stryk och vara med om de sjukaste actionsekvenserna som jag sett på länge....

Av teknodromen - 22 april 2013 14:18

Okej, pansaret är skinande rent och Teknodromen känner sig psykiskt redo så nu kör vi igång maskineriet. Men först känner jag att vi måste gå igenom systemet som jag kommer använda för att poäng-sätta spelen och kom ihåg att detta är mina personliga ...

Av teknodromen - 19 april 2013 13:08


Just det, teknodromen har vaknat från sin slumber och är tillbaka i verkligheten igen. Och vart har jag varit? På en lyxkryssning i dimension x? Legat på lagning efter ett kok-stryk av paddorna? Romantisk middag med shredder!?   Självklart int...

Av teknodromen - 11 maj 2011 16:47


         Uppdrag: Varva Bulletstorm   Teknodromen har sparkat folk i röven, skjutit av folks huvuden, sprängt monster i bitar och andvänt sin sadistiska fantasi för att komma på mängder av olika sätt att ha ihjäl en levande individ. Idag ha...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards