teknodromen

Direktlänk till inlägg 30 april 2013

Warhammer: Battle March (xbox 360)

Av teknodromen - 30 april 2013 23:16





























Okej, först och främst måste jag säga att jag bara betalade 12kr 

för detta spel och då kan ni ju tänka er hur JÄVLA FÖRBANNAD

jag skulle varit om jag hade betalat 500kr!!!!! Det här är ett
riktigt bra exempel på hur dåligt ett spel kan bli om man helt

enkelt portar det över från pc till xbox 360 och sen slänger på en
prislapp och skiter i hur misslyckat allting däremellan blev!


Jag hittade detta spel lite av en slump faktiskt. Jag gled in i spelbutiken med ett leende på läpparna som så många gånger förr. Kollade lite på de nyare spelen men hittade inget intressant så jag gick till den mörka sidan, stället där alla spel en gång skall hamna. Den gigantiska rea-boxen. Alla spel såg ut som skit men när jag närmade mig botten så fann jag detta spel och tänkte för mig själv: Wow! Ett episkt warhammer spel...  Oh det är ett strategi spel... Åh vad roligt att spela detta på xboxen ikväll...


Men ACK och VE vilket ruskigt skit spel jag satte in i xboxet. Jag började med att försöka mig på story läget men efter ca 15 minuter var jag så less att jag kräktes över min stackars tv. INGENTING FUNKAR JU!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ber mina trupper röra på sig och dom rör sig som om dom skulle ha haft cement i skorna! SPRING DÅ förhelvete! ATTACKERA DÅÅÅÅÅÅ! Aja, jag åkte på fet-stryk på första satans banan. Hmm det här var ju ovanligt, kanske  bäst att prova tutorialen? Aha okej ganska basic. AAH så jag kan ändra så att mina trupper springer med hundraförtiofem knapptryck okej, mmhmm så du vill att jag ska flytta mina trupper till pilen där, aja okej vänta så ska jag skicka dit dom. Hmm gå dit. Men vafan gå dit. Hmm. HMMMMMMMM. HHMMMMMMMMMMMM MEN FÖR SATAN, FUNKAR INTE ENS TUTORIALEN PÅ SKIT SPELET!!!!!????? TUTORIALEN !???? SOM SKA VISA HUR MAN SPELAR SPELET FUNKAR INTE ENS?!?!??  OCH DET HÄNGER SIG IGEN????????!!! AAAAAH VILKEN DYNGA!!! .................... FUUUUNKA DÅ!


Men men, spelet funkar inte,det är sönder buggat och skivan knäcktes efter en kväll, just efter jag fått psykbryt på spelet och gått gorilla i lägenheten kl 3 på natten. Jag har ingen aning om hur pc versionen av spelet är men på xboxet så är det ett skämt. Och till dig som undrade vad jag tycker om spelutbudet till Wii U:ett?? Ta en lång hård titt på bilden så skaru se att allt klarnar upp. JA det suger också. Teknodromen out!


                                  
                                                                 1/10
                                                                       Värdelöst skit



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teknodromen - 24 april 2013 20:53

  Intro   Stackars, stackars Lara Croft. Teknodromen har toklirat Laras nya äventyr och är helt svettig. I nya Tombraider får Lara ta emot så mycket brutalt stryk och vara med om de sjukaste actionsekvenserna som jag sett på länge....

Av teknodromen - 22 april 2013 14:18

Okej, pansaret är skinande rent och Teknodromen känner sig psykiskt redo så nu kör vi igång maskineriet. Men först känner jag att vi måste gå igenom systemet som jag kommer använda för att poäng-sätta spelen och kom ihåg att detta är mina personliga ...

Av teknodromen - 19 april 2013 13:08


Just det, teknodromen har vaknat från sin slumber och är tillbaka i verkligheten igen. Och vart har jag varit? På en lyxkryssning i dimension x? Legat på lagning efter ett kok-stryk av paddorna? Romantisk middag med shredder!?   Självklart int...

Av teknodromen - 14 maj 2011 00:15

Folket har tyckt till och Teknodromen är nöjd!   Nu är röstningen av bästa zelda spelet avklarad. Lite tråkigt att bara sex personer har röstat men som Teknodromen alltid säger:   - Den som inte kan svaret förtjänar inte frågan!   Och nu ...

Av teknodromen - 11 maj 2011 16:47


         Uppdrag: Varva Bulletstorm   Teknodromen har sparkat folk i röven, skjutit av folks huvuden, sprängt monster i bitar och andvänt sin sadistiska fantasi för att komma på mängder av olika sätt att ha ihjäl en levande individ. Idag ha...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards