teknodromen

Alla inlägg den 19 april 2011

Av teknodromen - 19 april 2011 10:43


Hejsan och välkommen till Teknodromens första blogg någonsin. Jag har nog mer eller mindre blivit påtvingad denna blogg så först tänkte jag helt enkelt skita i att skriva någonting i över huvudtaget, men efter många om och men bestämde jag mig för att om man ändå ska ha en blogg så ska man fan göra det på riktigt!


I Teknodromens blogg kommer jag att skriva om alla spel och kanske filmer jag antingen ser eller spelar inom en snar framtid. Jag lirar på xbox 360 och möjligen på mitt Wii och kommer att skriva om allting ifrån SKIT spel som Simpsons: The Game där man fick en achievement genom att KLICKA PÅ START knappen!? till extremt coola spel som till exempel Bioshock.


Så ladda batterierna och damma av kryssboxen som väntar på er tålmodigt och följ mig på en resa  fylld med blod, svett och tårar när jag vandrar mig från helvetet i Dantes Inferno till den attackerande, arga solen från öknen i super mario bros 3.


Game Over   



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards